wtorek, 22 marca 2016

Niesamowite, że rzeczy na zawsze zapadające w pamięć chciałoby się zapomnieć, a te, których kurczowo się trzymasz, ulatują niczym piasek na wietrze.
Przypadki Callie i Kaydena. Jessica Sorensen.


Doświadczenia z dzieciństwa kształtują rozwój człowieka i mogą mieć wpływ na umiejętność radzenia sobie z przeciwnościami w życiu dorosłym. Większość nigdy nie wyrasta z bolesnych uczuć, których doświadczyli. Kiedy przychodzi czas, aby wziąć udział w wyścigu - jakim jest dorosłe życie, stają na starcie głęboko zranieni. Właśnie w takiej sytuacji znajdują się nasi główni bohaterowie, którzy muszą stawić czoła traumie z dzieciństwa. 
Czy będzie im dane przekonać się o uzdrawiającej sile miłości?





W trakcie naszej egzystencji pojawia się ten jedyny przypadek, który zbliża nas do siebie i przez chwilę nasze serca biją tym samym rytmem.

Callie i Kayden. Oboje z tragiczną przeszłością. Nie znają się mimo, iż dorastają w tym samym mieście. Jednak jedna rzecz, jeden przypadkowy moment łączy ich na zawsze. Szczęśliwy traf sprawia, że bohaterowie zaczynają uczęszczać do tego samego college’u, chłopak z determinacją postanawia poznać bliżej piękną dziewczynę, która odmieniła jego los. Jest przekonany, że Callie nie pojawiła się w jego życiu bez powodu...



Już po przeczytaniu pierwszego zdania poczułam, że to powieść stworzona właśnie dla mnie. Książka wciąga od pierwszych stron. a pierwszy tom serii  miał w sobie wszystko czego oczekiwałam od takiej książki. Emocje rzucające na kolana, niepokój i napięcie, które na długo pozostawia bałagan w głowie. Nie zabrakło oczywiście momentów do śmiechu śmiech i łez. Uwielbiam taką tematykę i podczas czytania czuję się jak ryba w wodzie.


Zakończenie było naprawdę zaskakujące. Obudziło we mnie jeszcze większą chęć sięgnięcia po następny tom. Jestem bardzo ciekawa do czego zaprowadzi Nas autorka.


Możecie mieć wrażenie, że to jedna z kolejnych taki samych książek Young Adult jakimi karmią nas Wydawnictwa. Nic bardziej mylnego. Zapewniam, że na długo zostawi ślad w Waszych sercach i nie da o sobie szybko zapomnieć.


Strasznie żałuję, że tak późno zetknęłam się z genialną twórczością Jessici Sorensen. Muszę jak najszybciej nadrobić wszystkie zaległości.


Zdecydowanie efekt WOW! Warta każdych pieniędzy!
Z czystym sumieniem polecam każdej miłośniczce Young Adult i romansów.



Czerp z dnia pełnymi garściami, złap go za rogi i spraw, by stał się taki, jak zechcesz.



7 komentarzy:

  1. Uwielbiam te książkę. Za przekaz za uczucia jakie autorka zamknęła w niej, po prostu za wszystko. JEst perełką na mojej półce i stanowczo namawiam wszystkich a szczególnie przyjaciółki by po nią sięgnęły ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tytuł posta, gdy go zobaczyłam od razu chciałam czytać dalej. ;) Zgadzam się, już pierwsze zdanie ma w sobie moc przyciągania, zakończenie było tak dobre, że od razu przeczytałam początek drugiej książki. Wciąż tylko brak u mnie jej recenzji. :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie jestem fanką romansów. cieszę się, że aż tak Ci się podobała. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja romanse bardzo lubię dlatego z chęcią sięgnę po tą książkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam pierwszą część, ale niw zachęciła mnie na tyle, by sięgnąć po drugą. Bardzo schematyczna i jakoś nie przyciagajaca, ale to tylko moje odczucia :)

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory czytałam trochę zróżnicowane opinie o tej książce i teraz sama nie wiem, czy warto po nią sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to nie był zdecydowanie efekt wow. Czytało się dobrze i tyle. Nie wyróżnia się moim zdaniem kompletnie niczym na tle innych z tego gatunku.

    OdpowiedzUsuń