poniedziałek, 7 marca 2016

PRZEDPREMIEROWO
Kolorowanka - Twoja niezwykła podróż.
100 najpiękniejszych miejsc na świecie


Kto by pomyślał, że będąc w takim wieku znajdę czas i ochotę na powrót to ulubionego i zapomnianego zajęcia z dzieciństwa jakim jest właśnie kolorowanie. Szał kolorowania dla dorosłych to nowy sposób na relaks, odstresowanie, przyjemność, kreatywność. To nowa moda i nowa kategoria książek, które sprzedają się w Europie w kilkusettysięcznych nakładach. 






Popularność rośnie z każdym dniem. Kupują je nastolatki, studenci, menedżerowie, wykończone kobiety sukcesu i zmęczone gospodynie domowe. Wszyscy. Kolorowanie pomaga. Przekonajcie się sami!

Chwyciłam kredki i przeniosłam się do 100 najwspanialszych miejsc na Ziemi wybranych przez ekspertów Lonely Planet – znanych z najlepszych przewodników na świecie.

Od Wielkiego Kanionu po Alhambrę, od Wielkiej Rafy Koralowej po Akropolis, przez Wielki Mur Chiński, Tadż Mahal, Sagradę Familię, Wyspy Galapagos, Dolinę Królów, Park Narodowy Yosemite i jeszcze więcej... Wszystkim tym zapierającym dech w piersiach miejscom warto poświęcić kilka chwil. Mam nadzieję, że w następnych edycjach znajdzie się miejsce również dla Polski.

Daj się ponieść wyobraźni i pokoloruj je tak, jak tylko zapragniesz. Twoja niezwykła podróż to gwarantowany trening kreatywności i skupienia, a także okazja do uwolnienia wewnętrznego zamiłowania do wędrówek, które drzemie w każdym z nas.

100 fantastycznych miejsc czeka... pokoloruj je i poznaj ich odprężającą,a zarazem relaksacyjną moc!




Książka do kupienia na stronie z 20% rabatem!

12 komentarzy:

  1. Mania kolorowania! Może i ja się dam wciągnąć? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Otrzymałam dzisiaj tę kolorowankę i nie mogę doczekać się momentu,w którym do niej zasiądę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kto by pomyślał, że będąc w takim wieku" ależ w młodym wieku! Nie słyszałaś, że kobiety nie obchodzą urodzin powyżej osiemnastki, tylko kolejne rocznice osiemnastych urodzin? :P Jesteś wieczną osiemnastką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwie swoje i jestem zachwycona! Kredki przybywajcie! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)
    krainaksiazkazwana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna kolekcja kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej bardzo mnie ciekawi ta kolorowana, może kupię. :D
    Ślicznie pokolorowane. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowanki raczej nie są dla mnie, nie mam do nich cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chetnie kupie przy najblizszej okazji razem z podobnym zestawem kredek;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również dostałem tę kolorowankę, także podzielę się wrażeniami na blogu. :) Naprawdę niesamowite rysunki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz bardziej kuszą te piękne, kolorowe okładki i wizja zatopienia się chociaż na chwilę w kolorowaniu i zapomnienia o świecie w koło. Jednak ja wciąż nie mam czasu, wciąż odkładam wszystko na potem i wciąż znajduję wymówkę, a chcę bardzo kupić sobie kolorowankę i wrócić do czasów dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowanka wygląda przecudnie!
    Jednak ja na razie chcę skończyć Inwazję Bazgrołów, dopiero potem zaopatrzę się w tę pozycję :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie ^^
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowanki zalewają świat. Wolę tworzyć coś swojego, ale myślę, że w kolorowankach też bym się odnalazła. Ta jednak mnie nie przekonuje. Bardziej skłaniam się ku motywom zwierzęcym i roślinnym ;)

    OdpowiedzUsuń