piątek, 8 stycznia 2016

Nowy Rok - nowe wyzwania, postanowienia, cele.
WYZWANIE KIEDYŚ PRZECZYTAM – EDYCJA 2016



Z początkiem stycznia noworocznych postanowień nie mogło zabraknąć również u mnie! Zaprzyjaźniłam się na dobre z Ewą Chodakowską i jej programami treningowymi. Jestem na drodze do mojego lepszego JA. Mam nadzieję, że będzie warto i osiągnę wymarzony sukces.
Skro robię porządki ze swoim życiem to nie mogło zabraknąć również porządków w domowej biblioteczce. Właśnie dlatego zdecydowałam się wziąć udział w wyzwaniu organizowanym przez autorkę bloga Lustro Rzeczywistości - klijknij tutaj!




Zgodnie z zasadami wybrałam stos 12 książek zalegających w mojej biblioteczce, które chcę/muszę/powinnam przeczytać jak najszybciej.






1.     Saga Ognia i Wody. Gniewna fala. Jennifer Donnelly
2.     I hate you. Goj Patricia Cindy
3.     Kalendarze. Magłorzara Gutowska Adamczyk
4.     Ten jeden dzień. Gayle Forman
5.     Ten jeden rok. Gayle Forman
6.     Bezpieczna przystań. Nicholas Sparks
7.     Czerwona królowa. Aveyard Victoria E.
8.     Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań
9.     Rozważna czy romantyczna? Anna Karpińska
10.  Siedem życzeń.
11.  Błękitne dziewczyny. Podsiadły-Natorska Ewa
12.   Święta Miłośniczek Czekolady. Carole Matthews.
 

Po przeczytaniu i zrecenzowaniu każdej kolejnej książki będę skreślać ją z listy w swoim poście, 

Zapraszam wszystkich do podjęcia wyzwania i pozbycia się ze swojej biblioteczki nieprzeczytanych powieści.






17 komentarzy:

  1. Polecamy "Bezpieczna przystań". Dla nas świetna książka :)
    Powodzenia w nowym roku :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości :) Sama również biorę udział w wyzwaniu i kończę już pierwszą książkę :) U Ciebie widzę same ciekawe pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ten jeden dzień" i "Rozważna czy romantyczna" chętnie bym przeczytała;) Powodzenia w wyzwaniu;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O bardzo fajne wyzwanie, takie to ja lubię. Tylko że ja mam chyba 4 książki tylko, które nie są przeczytane. :c
    "Czerwona królowa" bardzo fajna, jakim cudem jeszcze po nią nie sięgnęłaś?
    Odebrałam dzisiaj kopertę. Śliczna jest ta zakładka nie wiem skąd masz, ale jest super i ma taki fajny pędzelek. :D Dziękuje bardzo. :* Już trafia do użytkowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwona królowa i Podaruj mi miłość ♥
    Cudo <3

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie chyba nie znalazłoby się aż 12 nieprzeczytanych książek, ale samo wyzwanie jest genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na ten moment biblioteczka nieprzeczytanych książek to zero :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę przeczytać Czerwoną królową bo podobno świetna a już można kupić 2 część ;)

    Ps.Dziękuję za zakładkę właśnie przyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, ze dołączyłaś i życzę Ci, byś szybko rozprawiła się z tym pięknym stosem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bezpieczna przystań to moja ulubiona książka Sparksa.:)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu. :) Ja też już szykuję swój stos.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w wyzwaniu, też biorę udział w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie biorę udziału w wyzwaniu, ale Tobie życzę powodzenia! Mam nadzieję, że wszystkie książki przypadną Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia :)
    czekam na recenzję Czerwonej Królowej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcie :) Sama również biorę udział w wyzwaniu i niebawem na blogu pojawią się moje stosy :D
    Z Twoich czytałam jedynie Sparksa, którego zdecydowanie polecam.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio liczyłam, ile mam nieprzeczytanych książek na półkach i wyszło mi 69! Chyba wezmę się za to wyzwanie, żeby się zmotywować i nieco nadrobić tych zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny stosik i chyba sama skorzystam z kilku tych pozycji! :)

    Nominowałam cię do TAG-u x
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/fictional-boyfriends.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł. Pomaga spiąć się w sobie i coś tam wreszcie napisać :D Gorzej, jak weny zabraknie, albo książka mi się nie spodoba... :/

    OdpowiedzUsuń